Skvalleranna med i radio!

Dagen började lite smått stressigt. 

Jag försov mig och på väg in till jobbet ringer P3– Morgonpasset och frågar om jag kan vara med på en direktsänd intervju några minuter senare. Eftersom mobilbatterierna strejkade fick jag rusa genom snöstormen upp till min plats på redaktionen och ta samtalet på jobbluren. 

 I egenskap av kändisexpert ville de att jag skulle kommentera miljardärbröllopet mellan 28-åriga Lisa Persdotter och stenrike Charles Simonyi, 60,  och svara på frågan om hur det har kunnat bli så upphausat.  

 Paret, som hade Bill Gates som best man, gifte sig i Tyska Kyrkan i Göteborg, i helgen och hela stan stod ju för f-n still. Folk vinkade på gatorna och spårvagnstrafiken stängdes av. Ja vad säger man? Folk gillar skvaller!

Enligt rykten är Lisa redan gravid och det ska vara därför de gifte sig så snabbt efter förlovningen 080808...

Hör mig här:

http://www.sr.se/cgi-bin/p3/nyhetssidor/index.asp?ProgramID=2024

 


Kommentarer
Postat av: Åsa

Kul och intressant blogg. Jag har länkat till dig på min www.kungligaeuropa.se

2008-11-26 @ 12:53:33
URL: http://www.kungligaeuropa.se
Postat av: Jon

Jag undrar om Lisa hade varit intresserad av honom om han var en fattig datanördgubbe?



:)

2008-11-28 @ 16:15:04
Postat av: Skvalleranna

Nej knappast!

2008-11-28 @ 17:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0