SCHULMAN SKA BLI PAPPA OCH KATRIN ÄR PISSED OFF!

Hello,

Just när vi trodde att cirkusen kring Alex Schulman och Katrin Zytomierska hade dragit söderut parkerar den åter mitt i medie-Sverige och bjuder in kreti och pleti att gotta sig i privat pajkastning. 

Det bloggande paret var tillsammans i sex och gifta i ett, innan Katrin dumpade Alex i somras för en kampsportare. Sen hittade Alex en ny tjej, Amanda Widell och nu ska de tydligen ha barn, efter ett par månader tillsammans. 

Katrin är pissed off och skriver på sin blogg http://www.finest.se/userBlog/?uid=28711 att hon är sårad och ledsen. Hon skriver också att Alex är gör allt han kan för att såra henne. 

Faktum är att jag tror på henne och tar hennes parti. Utan att nämna några namn så har jag två kompisar som blivit ”utsatta” för Alex ”galenskap”. Han hänger upp sig på folk och är extremt långsint. En av mina kompisar har funderat på att ta till rättsliga följder...

Nu blir det juluppehåll här i bloggen – för skvalleranna drar till Sydafrika!

Kram! 

 


Kommentarer
Postat av: Åsa Bönnelyche

Ha det så skönt Anna! God Jul och Gott Nytt År

2008-12-17 @ 21:08:04
URL: http://www.kungligaeuropa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0