Skvallerannas nye modellhunk!

 

 

Låt mig presentera Skvallerannas nye grymt hete pojkvän –

Andres Velencoso!

Eller nja kanske inte riktigt...

 

Snarare 40-åriga Kylie Minogues tio år yngre spanske modellhunk. De har känt varandra ett tag, men nu gått ut med att de är ett par. Skönt att livet äntligen leker för henne, efter alla jobbiga år med cancer.  

 

 

 

Andres livar helt klart upp dagen lite, men tror definitivt att jag fått min beskärda del av latinomodeller och dessutom har ju min Andreas : )

 


Kommentarer
Postat av: Bosse

Tjena!

Du verkar vara en redig och trevlig skata.

Hoppas du haft en bra jul och ett fint nyår.



Kramar

Bosse

2009-01-07 @ 16:58:23
Postat av: jasmin

Gullig på slutet dääär.



Puss

2009-01-08 @ 17:07:03
URL: http://dullet.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0