Magnus Härenstam får konkurrens

Hej!

 

På jobbet, till vänster om min dator, har jag en kändisvägg. Lite olika bilder på mig och kända personer, samt lite annat smått och gott. Och nu slår det mig plötsligt att jag inte har satt upp min absoluta favorit – kanadensiske supermodellen Gabriel Aubry.

 

Ni som plöjt ert skvaller duktigt vet att Gabriel är Halle Berrys 10 år yngre lammkött till pojkvän, som hon även har dottern Nahla med. 

 

Den 32 år gamla hetingen, som driver en restaurang i New York, hamnar bredvid bilden på mig och Magnus Härenstam från "Allsång på Skansen" och gråter en skvätt för att det inte är Gabriel jag får posera med... 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0