Grattis Paggan!

Jaha.
Då var man här ändå – med en blogg. 
Har alltid tyckt det varit lite larvigt med folk som bloggar, men va fan, nu ger jag det en chans. 
Som kändisreporter på Hänt Extra och Hänt Bild händer det en hel del spännande grejer, så varför inte dela med sig!

Dagen började stort. 
Jag messade den lille mannen med stort hjärta, Leif "Paggan" Pagrotsky som blir 57 idag. 

Jag: "Massor med grattiskramar / A"
Paggan: "Tack, tack, tack! Vad gulligt av dig. L". 

Ni som inte känner mig bör veta att jag har ett grymt födelsedagsminne – nästan autistiskt och numera kommer jag inte bara ihåg mina vänners födelsedagar utan även många kändisars. 
Paggan får väl sägas tillhöra båda kategorierna. 

Nu ska jag lämna skvallerblaskan och bege mig hem till Hammarby Hills!
Chao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0